3 Ιαν 2016

Ο Vivian Campbell (Def Leppard) εξηγεί πως το να είναι μέρος της μπάντας τον βοηθά στην ανάρρωση.


 Οι Def Leppard εξηγούν πως η συνεχής μάχη του Vivian Campbell με την αρρώστια επηρέασε την ηχογράφηση του περσινού ομότιτλου δίσκου, καθώς και την προετοιμασία για την περιοδεία τους.

 “Είναι πολύ σημαντικό για μένα να μπορώ να κάνω τη δουλειά μου’’ εξηγεί ο Campbell “δε νιώθω άνετα να κάνει κάποιος άλλος τη δική μου δουλειά στη σκηνή, ειδικά αν δε την κάνει πολύ καλά’’.

 “Η ασφαλιστική εταιρία δεν καλύπτει τον καρκίνο’’ συνεχίζει “και το μάνατζμεντ έχει αγχωθεί πολύ με αυτό καθώς μου λέει να καθίσω σπίτι να αναρρώσω και να χρησιμοποιήσουν κάποιον άλλο να κάνει τη δουλειά μου. Μου έχει πάρει πάρα πολύ χρόνο και συναισθηματική δύναμη να εξηγήσω και στα υπόλοιπα παιδιά στην μπάντα αλλά και το μάνατζμεντ ότι το να δουλεύω είναι μέρος της ανάρρωσης μου. Αυτό δεν το διαπραγματεύομαι. Θέλω να δουλέψω’’.

 “Η δουλειά είναι κάθαρση για μένα. Καθορίζει ποιος είμαι και τι είμαι, και μου δίνει πάντα μεγάλη χαρά το να παίζω μπροστά σε ζωντανό κοινό, άλλωστε αυτός είναι ο κύριος λόγος που πιάνεις κιθάρα στα χέρια σου εξ αρχής’’.



Από το Rock Overdose,
Και τον Κώστα Σοφιανόπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου