Ο Falck έπαιξε στου Battlezone του Di'Anno για περίπου τρία χρόνια στα μέσα της δεκαετίας του 1980, πριν αποχωρήσει από το συγκρότημα για να μπει στους Overkill. Αποχωρώντας από το συγκρότημα αυτό το 1992, εξαφανίστηκε από τη μουσική βιομηχανία για περισσότερο από είκοσι χρόνια, μέχρι το 2013, όταν ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου «groove power metal" συγκρότημα που ονομάζεται Infectus 13.
Κατά τη διάρκεια μιας εμφάνιση σε ενα πρόσφατο επεισόδιο του "Thunder Underground" ο Flack ρωτήθηκε, αν ο Di'Anno ήταν αυτοκαταστροφικός πίσω στη δεκαετία του 80’, όπως τότε φαινότανε. Ο Falck, δήλωσε: “Ο Paul είναι, και ήταν, μια από τις πιο μοναδικές φωνές στο νέο κύμα του Βρετανικού Heavy Metal, πιθανώς και στη μετάλ γενικά. Δεν ήταν υψίφωνος, ήταν ένα είδος της χαμηλότερης συχνότητας. Τότε, αν μπορούσες να αφαιρέσεις το μουσικό μέρος, το οποίο προφανώς ‘κάρφωνε’ τι ακούγατε, αλλά και μόνο με τα φωνητικά θα εξακολουθούσατε να λέτε, «Αυτό είναι Iron Maiden». Γιατί ήταν μοναδικός και διαφορετικός. Αυτός είναι ο Paul.
Κατά τη γνώμη μου, θα μπορούσε να πάει οπουδήποτε ήθελε...Πραγματικά. Θα μπορούσε ακόμη να είχε περάσει τους Maiden. Θα μπορούσε να είχε κάνει κάτι που πραγματικά ήθελε αν είχε τους σωστούς λόγους. Μετά από τους Maiden, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν η μπάντα Di'Anno, απλα Di'Anno, και ήταν σαν να ακούτε Journey. Πολύ, πολύ Journey, σαν να θέλει να είναι πολύ εμπορική ή τουλάχιστον προσπαθεί να είναι…
Η φωνή του Paul δεν είναι για τους γαμώ Journey, εντάξει? Δεν ταίριαζε. Αλλά αυτό ήταν που ήθελε, γιατί ήταν πολύ παρορμητικός.”
Ο Falck συνέχισε: ..."Έπαιξα με τον Paul από το '84 έως το '87. Έφυγα μετά από μια περιοδεία στις ΗΠΑ στο '87. Ήταν πολύ αυτοκαταστροφικός. Ήταν απίστευτα, από την αρχή μέχρι το τέλος. Λέτε να μην ήταν ο εκλεκτός? Ήταν το μεγαλύτερο όνομα, προφανώς. Και δεν έχω μιλήσει με τον Πολ από '87 , διάβασα μερικά από τα πράγματα που είπε, και δεν θα ασχοληθώ. Και δεν ήμουν πολύ καλός αφότου έφυγα. Όταν είχα πρωτομπεί στους OVERKILL, μερικές από τις πρώτες συνεντεύξεις μου, προφανώς, είχαν πολλές ερωτήσεις για τον Di'Anno, επειδή ήταν ο γαμημένος Paul Di'Anno. Και δεν ήμουν ευγενικός. Δεν έφυγα υπο ήπιες συνθήκες. Ήταν σωστό να φυγω? Μάλλον όχι. Πρώτα απ 'όλα, έφυγες, έτσι ποιος δίνει δεκάρα? Γιατί συνεχίζουμε να μιλάμε ακόμα γι' αυτό. Αλλά μαλακίες είπα και εγώ και αυτός.
Νομίζω ότι ο Paul είχε περισσότερες ευκαιρίες στο χώρο της μουσικής από σχεδόν οποιονδήποτε άλλο να κάνει αυτό που ήθελε να κάνει. Νομίζω ότι είχε περισσότερες πιθανότητες. Γιατί;, δεν ξέρω. Θέλω να πω, με πόσες μπάντες εχει ασχοληθεί πριν οι Battlezone αποκτήσουν τόσο πολύ προσοχή; Κι όμως, κάθε μια από αυτές ακολουθήσαν τον ίδιο δρόμο. Πόσους ανθρώπους ξέρετε ότι είχαν ότι πολλές ευκαιρίες, ειδικά σε μια επιχείρηση όπως αυτή, όπως ο David Lee Roth είπε, «σήμερα είσαι, αύριο δεν είσαι.» Θέλω να πω, δεν ξέρω κανέναν που να έχει βρεθεί με αντιμέτωπος με τόσες ευκαιρείς για να επανορθώσει. Έτσι ήταν πολύ αυτοκαταστροφικός, αλλά δεν ήταν ο μονος στους Battlezone... Αλλά πιστέψτε με, ήταν αυτός που τραβούσε όλη την προσοχή, γιατί ήταν η φίρμα! οι υπόλοιποι από εμάς, δεν είμασταν…
Δεν ξέρω πως είναι σαν σήμερα. Δεν έχω ιδέα. Από ό, τι βλέπω, όταν βλέπω κάτι στο ίντερνετ, δεν ξέρω πως έχει αλλάξει. Ελπίζω να έχει αλλάξει, όπως ολοι μας, είναι και αυτός άνθρωπος. Όλοι έχουμε διαφορετικούς τρόπους στο να είμαστε άνθρωποι, υποθέτω, είναι ο ευκολότερος τρόπος για να πω τι εννοώ. Ό, τι και να επιλέγει, ελπίζω να δουλεύει γι 'αυτόν. Και ελπίζω να είναι και εντάξει με ότι κάνει. Εχω σταματήσει να πίνω και να κάνω ναρκωτικά εδώ και 23 χρόνια. Δεν έχω κάνει τίποτα από αυτά από τις 22 Αυγούστου 1992. Καφέ και τα τσιγάρα, Μόνο αυτό. Σοβαρά. Από ό, τι καταλαβαίνω, αυτός εξακολουθεί να μην πλησιάζει σε αυτό το σημείο, και αυτό είναι δικαίωμά του. Τα παράτησα για μένα. Τα παράτησα γιατί έπρεπε. Απλά δεν μου φαινόταν σωστό πλέον. Ήταν εκτός ελέγχου. Αν δεν είχα παραιτηθεί, θα ήμουν νεκρός."
Ο Falck συνέχισε λέγοντας:.. “Δεν ξέρω πως είναι τώρα. Τότε στη δεκαετία του '80, ναι, ήταν πολύ αυτοκαταστροφικός. Προκαλούσε πολλά από τα προβλήματα του μόνος του, με το να μην ξέρει πότε να σταματήσει. Αλλά δεν μπορώ να κοιτάξω πίσω σε αυτό, γιατί εγώ ήμουν χειρότερα. Θέλω να πω, ήξερα πότε να σταματήσω και επέλεξα να μην το κάνω. Ήμουν αρκετά έξυπνος για να πω, «Φίλε, είσαι σε λάθος δρόμο, Θα τα καταστρέψεις όλα σύντομα.» Αλλά δεν δίνω δεκάρα. Δεν ξέρω αν η διαδικασία της σκέψης του δούλευε με αυτόν τον τρόπο. Ήταν σίγουρα επιεικής. Και ο,τι και αν έκανε ήταν πάντα διαθέσιμος.
Είναι ένα τεράστιο ταλέντο. Και αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που απλά θες να πας σε κάποιον και να τον αρπάξεις από τους ώμους και να του πεις, «Τι στο διάολο κάνεις; Έχεις κάτι που μερικοί ακόμα έχουν, και τι έκανες με αυτό. Θες να βγεις εκεί έξω και να κάνεις διασκευές από τα δικα σου γαμημένα κομμάτια από τριάντα χρόνια πριν?» Και αυτό έκαναν. Αυτός και ο Blaze Bayley πρώην Iron Maiden.Πλάκα μου κάνεις? Πρέπει δηλαδή να βγεις δρόμο για μια γαμημένη περιοδεία, να κάνεις διασκευές από γαμημένες μπάντες που κάποτε ήσουν μέλος τους? Αλήθεια; Θα προτιμούσα να παίξω το Holiday Inn, ακόμα και τραγούδια των Seether ή NICKELBACK, για όνομα του Θεού, επειδή αυτό δεν είναι τόσο υποτιμητικό για μένα. Είμαι σίγουρος ότι τα χρήματα ήταν αρκετά. Αλλά πραγματικά;
Γιατί δεν πήρε αυτό το ταλέντο και να δημιουργήσει κάτι που άλλοι άνθρωποι έπρεπε να διασκευάσουν σε μια περιοδεία. Είχε τα εργαλεία για αυτο. Τόσο πολύ φοβόσουν την γαμημένη επιτυχία. Επειδή κάθε φορά που του ερχόταν μια νέα ευκαιρία, τα σκάτωνε πάντα. Δεν θα πω «εσύ τα γάμησες ολα», αλλά κάθε φορά που του ερχόταν μια νέα ευκαιρία, δεν έκανε τίποτα... Ήταν λες και δεν έπαιρνε σοβαρά."
Ο Di'Anno ηχογράφησε δύο κλασικά album με τους Iron Maiden, προτού απολυθεί και αντικατασταθεί από τον Bruce Dickinson. Δημιούργησε αρκετές άλλες μπάντες, συμπεριλαμβανομένων των KILLERS και Battlezone, και κυκλοφόρησε πολλά αρχεία σόλο.
Από το Rock Overdose
Και τον Αντώνη Σαρμά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου