17 Ιαν 2016

A Day To Remember... 17/1 [Simone Simons]



ΟΝΟΜΑ: Simone Johanna Maria Simons [Simone Simons]


INSTRUMENT: Φωνητικά


ΗΜ/ΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 17 Ιανουαρίου 1985 [31]


ΠΟΛΗ / ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: Ολλανδία


ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Έχει επισυνάψει στο παρελθόν σύντομη σχέση τόσο με τον πληκτρά όσο και τον πρώην μπασίστα των EPICA, ενώ στη συνέχεια κατέληξε στον Oliver Palotai, πληκτρά των KAMELOT , τον οποίο και παντρεύτηκε και με τον οποίο έχουν έναν γιο 1,5 ετών.


ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ: EPICA


HIGHLIGHTS: Η απόδοσή της στο “Requiem for the innocent”, του 2012 ίσως είναι το magnum opus της. Γενικότερα όμως, θεωρείται από τις κορυφαίες φωνές στο female-fronted metal.


ΕΧΕΙ ΠΕΙ:


- “Θέλω ακόμα να κατακτήσω πολλά πράγματα. Ναι, έχω κάνει πολλά για την ηλικία μου, έχω δει πολλά πράγματα, αλλά είμαι πεινασμένη και γι’ άλλα. Θέλω να κυκλοφορήσω δικό μου δίσκο, έχω τόσο που θέλω να κάνω… Δεν ξέρω αν θα είμαι στους EPICA μετά από 30 χρόνια. Ακούω και άλλα πράγματα εκτός από heavy metal και θέλω να κυκλοφορήσω και σόλο άλμπουμ. Ακούω κλασσική μουσική, πιο εναλλακτικό rock, τόσα άλλα που θέλω να δοκιμάσω. Δεν ξέρω πως θα είναι το αποτέλεσμα, αλλά σίγουρα θέλω να πειραματιστώ. Προς το παρόν είμαι στους EPICA και μόνο αυτοί υπάρχουν για μένα.”

- “Το πιο σημαντικό είναι ο ήχος της μπάντας, γιατί η ομορφιά θα ξεθωριάσει μια μέρα, ελπίζω όμως πως η φωνή μου όχι… Όμως, ναι, υπάρχουν δύο πτυχές των EPICA– η μουσική (τα CD) και οι ζωντανές εμφανίσεις. Όσον αφορά τις συναυλίες, φροντίζω τον εαυτό μου ώστε να εξασφαλίσω ότι οι θεατές θα έχουν κάτι να κοιτάζουν κατά τη διάρκεια αυτών”

- “Aν η metal είχε μια μούσα, αυτή θα ήταν η Tarja Turunen!”

ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Τρεις φορές, πάντα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουμε δει την τραγουδίστρια με τους EPICA.



 Δεν τίθεται αμφιβολία ότι η Simone Simons αποτελεί μία από τις κορυφαίες τραγουδίστριες στο χώρο του heavy metal, έχοντας καταφέρει μάλιστα από αρκετά νεαρή ηλικία να χτίσει ένα σπουδαίο όνομα στο χώρο. Η μουσική την είχε σημαδέψει από νωρίς. Ξεκίνησε με φλάουτο, μπήκε σε μουσικό σχολείο και από τα 14 χρόνια της έκανε μαθήματα ερμηνείας πάνω στην pop έχω κύρια επιρροή της την Whitney Houston. Την επόμενη χρονιά ξεκίνησε μαθήματα φωνητικών πάνω στην κλασσική, επηρεασμένη παραδόξως ίσως, από την Tarja και το “Oceanborn” των NIGHTWISH. Η συγκεκριμένη επιρροή αποδείχθηκε εξαιρετική ισχυρή, κρίνοντας απ’ το ότι δέχθηκε πολύ πρόθυμα να γίνει η frontwoman για το κλασικό – συμφωνικό metal project του φίλου της, Mark Jansen, που αρχικά ονομαζόταν SAHARA DUST και τελικά έγινε EPICA. Στα 12 χρόνια ζωής της μπάντας, η τραγουδίστρια δίνει σταθερά το παρόν, ξεχωρίζοντας για την εξαιρετική της φωνή αλλά και την ελκυστική της εμφάνιση. Περιστασιακά συμβάλλει επίσης στιχουργικά σε κομμάτια του γκρουπ, και σε αρκετά μικρό βαθμό συνθετικά. Κατά τα άλλα, έχει κάνει και έχει κάνει guest συμμετοχές σε διάφορα άλμπουμ για συγκροτήματα όπως οι KAMELOT, PRIMAL FEAR, AYREON, AINA κ.α.


Did you know that:

- Μερικά από τα συγκροτήματα που την έχουν εμπνεύσει είναι οι NIGHTWISH, LACUNA COIL, KAMELOT, WITHIN TEMPTATION, TIAMTA, DIMMU BORGIR, έχοντας και κλασικές επιρροές όπως ο Mozart.

Από το RockHard

Και τους Χαρά Νέτη & Παναγιώτη "The Unknown Force" Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου