"Για το «Book Of Shadows ΙΙ», καταλήξαμε στο να έχουμε περίπου 40 κομμάτια να βάλουμε κάτω και να φτιάξουμε. Πλέον είναι θέμα στίχων και τελειοποίησης των κομματιών. Ακόμα και τώρα, δηλαδή, πριν μιλήσω σε σένα, έγραφα μουσική. Κατά πάσα πιθανότητα θα ξεκινήσω να ηχογραφώ ξανά πριν από τα Χριστούγεννα, να κάνω κάποια φωνητικά, και μετά, θα προσπαθήσω να τελειώσω όσο περισσότερα τραγούδια μπορώ μέσα στον Ιανουάριο, και έτσι η ηχογράφηση θα έχει ολοκληρωθεί. Θα είναι ένας δίσκος υψηλής ποιότητας για τους Black Label. Ξέρεις, ακουστική, πιάνο, αλλά ηλεκτρική κιθάρα επίσης".
Με την κυκλοφορία του το 1996, και την επανέκδοση του από τη Spitfire το 1999 με ένα έξτρα δίσκο ο οποίος περιείχε το “Evil Ways” (το έξτρα κομμάτι στην ιαπωνική κυκλοφορία του άλμπουμ), “The Color Green” και το “Paddlers Of Death” (μια ακουστική εκδοχή του κομματιού που εμφανίστηκε στο "Sonic Brew" των Black Label Society), το "Book Of Shadows" έδειξε μια διαφορετική πλευρά της μουσικής σύνθεσης του Zakk, με την Wikipedia να περιγράφει το δίσκο ως «εσωστρεφή και κυρίως ακουστικό, θίγοντας πολλές από τις παλιότερες στιγμές από προηγούμενο συγκρότημα του, “Pride And Glory” , καθώς και άλλους folk-rock καλλιτέχνες όπως ο Neil Young.
Σε μια συνέντευξη στο Rough Edge, ο Zakk έκανε μια δήλωση σχετικά με τη δημιουργία του πρώτου "Book Of Shadows": "Το θέμα είναι ότι είχα όλες αυτές τις μελωδίες από το “Ozmosis” (του Ozzy Osbourne). Εκτός από το συνεχές γράψιμο των πιο σκληρών κομματιών, επειδή εκείνη την περίοδο κάναμε το “My Jekyll Doesn’t Hide“και το “Perry Mason”. Και μετά το “Thunder Underground”, τα οποία είχαν πολύ σκληρή μουσική προσέγγιση. Έτσι, εκτός από αυτό, είχα πάντα μια ακουστική γύρω μου επειδή είναι καλό έδαφος για πειραματισμό. Καταλαβαίνεις, έχεις τη δυνατότητα να κάτσεις κάτω και να διασκεδάσεις παίζοντας ενώ όταν βουτάς την ηλεκτρική παίζεις σαν να σε χτυπάν αστραπές".
Ο Zakk συνέχισε: “Και έτσι έπαιζα σε μια ακουστική όλη την ώρα και μου ερχόντουσαν όλες αυτές οι μελωδίες...Αλλιώς απλά θα μαλακιζόμουν όλη την ώρα και θα έγραφα τραγούδια συνέχεια. Γιαυτό είτε γράφω riffs όλη την ώρα είτε γράφω ολόκληρα τραγούδια. Απλά είχα όλες αυτές τις μελωδίες να με κοιτάνε στα μάτια και ήμουν σε φάση , ‘δικέ μου αυτή είναι μουσική για να πίνεις μπίρες όταν την ακούς’. Είχα όλες αυτές τις ιδέες τριγύρω και τότε ήταν που η Geffen Records μου ζήτησαν να κάνω ακόμα ένα άλμπουμ μαζί τους. Προσπάθησα να βγω από τη συμφωνία, γιατί τότε τους χρωστούσα ακόμα τρία άλμπουμ σύμφωνα με το συμβόλαιο, αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο, και έτσι αναγκαστικά κάναμε το “Pride & Glory”, και στη συνέχεια ο Kalodner τα παράτησε για να πάει στη Sony και εκείνη τη στιγμή πραγματικά δεν ήξερα τι στο διάολο συνέβαινε… Θα στο θέσω έτσι.: Από τη στιγμή που έφυγε ο Kalodner με ήθελαν εκεί όσο ο Πάπας θέλει να δειπνήσει με τον Anton LaVey,που ήταν στην ουσία κάτι που δεν θα συνέβαινε ποτέ. Έτσι η φάση ήταν ότι έπρεπε να ξανά βγούμε εκεί έξω, στην παραγωγή. Έτσι κάναμε το “Book Of Shadows””.
O Zakk πρόσθεσε: «Προσπάθησα να βγω από αυτή τη δισκογραφική. Παράλληλα δεν τους σύμφερε οικονομικά να με έχουν εκεί και ηχογραφήσω άλλο ένα γαμημένο άλμπουμ, αλλά καταλήξαμε να κάνουμε την ηχογράφηση και μετά έγινε η επικοινωνία μου με τον Ozzy για το αν θέλω να ηχογραφήσω μαζί του το «Ozmosis». Οπα, περίμενε, το γαμημένο “Book Of Shadows” ήταν μετά το “Ozmosis”. Ναι, έτσι λοιπόν θα έπαιζα κάπου για πλάκα, μετά θα ηχογραφούσα για λίγο και μετά πάλι σε ένα μπαρ να παίζω για μερικούς φίλους, πίνοντας μπίρες μέχρι τις 6 το πρωί, μου λέγανε να λογικευτώ και να τους παίξω κανα καινούριο κομμάτι, έτσι ξεκίνησα να παίζω καινούρια πράγματα που ήταν γραμμένα για το δίσκο. Και κάπως έτσι δέθηκε το “Book Of Shadows”
Από το Rock Overdose
Και τον Αντώνη Σαρμά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου