13 Δεκ 2015

Matthew Barlow: Συγκινητικό αποχαιρετιστήριο μήνυμα στον πατέρα του που έφυγε!



 Μπορεί όλους τους αστέρες της metal να τους κατατάσσουμε σε μια κατηγορία λίγο πιο έξω-ανθρώπινη, αλλά κατά βάθος γνωρίζουμε ότι οι περισσότερες στιγμές τους είναι καθαρά ανθρώπινες. Και αυτό μας αποδεικνύει οMatthew Barlow των Iced Earth. Η φωνή της μεγάλης αυτής μπάντας, έδειξε και την ανθρώπινη πλευρά στην επίσημη του σελίδα στο facebook, μιλώντας για τον πατέρα του, που απώλεσε μόλις χτες στις 11 Δεκεμβρίου.

Το μήνυμα του έχει ως εξής:

 “Στις 11 Δεκεμβρίου 2015, ο πατέρας μου, ο James "Jim" Samuel Barlow Sr., άφησε αυτόν τον κόσμο. Ο μπαμπάς (μου) γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Philadelphia της Pennsylvania, μαζί με αδέλφια Rich και Hank. Ο πατέρας του μπαμπά μου ήταν ο Richard και η μητέρα, η Eleanor, οι οποίοι ήταν υδραυλικός και δασκάλα αντίστοιχα. Ο μπαμπάς μπήκε στο Αμερικάνικο Ναυτικό αμέσως μετά το Λύκειο, όπου γνώρισε την μαμά μου, η οποία επίσης υπηρετούσε στο Πολεμικό Ναυτικό. Ο μπαμπάς (μου) ήταν Navy Corpsman (ειδικό σώμα του Αμερικάνικου Ναυτικού ή Πεζοναυτών, που μετά από ειδική εκπαίδευση, τα μέλη του αναλαμβάνουν τον ρόλο ιατρικού σύμβουλου στο πεδίο μάχης) και υπηρέτησε στον Πόλεμο του Βιετνάμ για United States Marine Corps, ενώ η μαμά υπηρετούσε την οικογένειά της, προσθέτοντας σε αυτήν και τους αδελφούς μου, Jim και Mike. Μετά από δέκα χρόνια υπηρεσίας στο Πολεμικό Ναυτικό, ο μπαμπάς μετακόμισε με την οικογένειά μας στο  Delaware και έγινε φοιτητής στο Delaware Technical and Community College. Πριν ακόμα αποφοιτήσει, άρχισε να διδάσκει στο ίδιο ίδρυμα, ξεκινώντας νέα σταδιοδρομία. Η υπηρεσία (και εμπειρία) του ως corpsman τον βοήθησε, αλλά έβαλε και θεμέλια στην διδακτική του σταδιοδρομία ως εκπαιδευτής στο Medical Laboratory Technology. Ο μπαμπά ήταν εκπαιδευτής στο Del Tech για 27 χρόνια μέχρι να αποσυρθεί. Ο μπαμπάς και η μαμά ήταν παντρεμένη για 52 χρονια.

 Οι μνήμες και οι εντυπώσεις που έχω από τον μπαμπά μου, πηγαίνουν το μυαλό μου πάντα σε αυτό… ο μπαμπάς ήταν ένας μέτριου ύψους τύπος( ίσως και κοντύτερος ). Όλοι οι γιοι του μπαμπά μου ήταν πάνω από 6 πόδια ψηλοί (πάνω από 1.83 μ.), αν και δεν είναι ασυνήθιστο τα παιδιά να είναι ψηλότερα από τους πατεράδες τους, πάντα φαινόταν κάπως υπερβολικό.  Όταν ήμασταν  όλοι μαζί με κόσμο ή με την οικογένεια, ο μπαμπάς ήταν «Ο Μπαμπάς». Πάντα έκανε γνωστή την γνώμη του, στην οποία ήταν πάντα σταθερός, αλλά και στωικός. Έκανε αυτό που κάθε μπαμπάς έπρεπε να κάνει: να φροντίζει και προσφέρει ασφάλεια στην σύζυγο του και στην οικογένειά του. Αν ένα δωμάτιο ήταν γεμάτο με παίκτες του (αμερικάνικου) ποδοσφαίρου ή ακόμα μηχανόβιους, πάντα ήξερα ότι ο μπαμπάς μου ήταν σκληρότερος τύπος όλων στον χώρο αυτό.  Δεν νομίζω ότι μπορούσε ένας γιος να έχει καλύτερη ιδέα για τον μπαμπά του.”

 Αυτά τα απλά λόγια, που περιγράφουν τον πατέρα, ουσιαστικά τον αποχαιρετούν. Αλλά συγχρόνως μοιράζεται και την εικόνα που είχε για τον πατέρα με τους οπαδούς του.  Εμείς τίποτα άλλο δε μπορούμε να προσθέσουμε παρά τα βαθιά μας συλλυπητήρια στον Matthew Barlow!


Από το Rock Overdose,

Και τον Jacek Maniakowski

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου