11 Δεκ 2015

Nikki Sixx (MOTLEY CRUE): "O Scott Weiland πέθανε στο λεωφορείο μας..."

 Ο Nikki Sixx φαίνεται σοκαρισμένος με το ότι ο Scott Weiland πέθανε στο tour bus της μπάντας, από το οποίο μόλις είχαν σταματήσει να χρησιμοποιούν.

 Ο μπασίστας των Motley Crue ζούσε στο λεωφορείο κατά τη διάρκεια της περιοδείας της μπάντας στις Η.Π.Α., πριν ο Weiland νοικιάσει το λεωφορείο για την περιοδεία των Wildabouts. Ο τραγουδιστής βρέθηκε νεκρός στις 3 Δεκεμβρίου, ενώ η αστυνομία επιβεβαίωσε πως βρέθηκε μεγάλος αριθμός ναρκωτικών ουσιών.

Ο Nikki Sixx είπε στην προσωπική ραδιοφωνική του εκπομπή:

 «Θυμάμαι πως μου έλεγε ο οδηγός που επρόκειτο να πάει την μπάντα του Scott και σκεφτόμουν ‘αυτό είναι πολύ γαμάτο’ και του είπα να του δώσει να χαιρετίσματά μου. Ο Scott πήρε το λεωφορείο μου και κοιμόταν στο ίδιο κρεβάτι με εμένα. Και βρέθηκε νεκρός στο λεωφορείο. Είναι τόσο τρελό να σκέφτεσαι πόσο κοντά είμαστε ο ένας στον άλλον. Είμαι ένας πρώην φανατικός χρήστης ναρκωτικών. Πιστεύουμε –σύμφωνα με τα όσα είπαν- πως ήθελε να κάνει αποτοξίνωση. Ήταν τόσο κοντά. Και το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν πως αφού βρέθηκε το πτώμα του Scott και μεταφέρθηκε, η υπόλοιπη μπάντα γύρισε με το ίδιο λεωφορείο. Τι άλλο μπορούσαν να κάνουν; Να πάνε με τα πόδια;»

 Η πρώην σύζυγος του Weiland έκανε αυτή τη βδομάδα έκκληση σε μουσικούς κι όχι μόνο που είναι χρήστες ναρκωτικών να κάνουν ότι μπορούν για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση ώστε να αποφευχθούν νέες τραγωδίες.

 Ο Nikki Sixx λέει για τον Weiland: «Όταν οι μουσικοί πιστεύουν πως είναι σημαντικότεροι από τους οπαδούς τους, τότε ξεκινάει το πρόβλημα. Αυτό λέγεται ego. Μπορείτε να το πείτε ‘το ego μου και τα ναρκωτικά’. Επίσης, έχουμε ακούσει πως έπασχε από διπολική διαταραχή και πως δεν έπαιρνε φάρμακα. Βασανιζόταν πολύ. Έπρεπε να είχε πολύ πόνο μέσα του…»


by Rock Overdose

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου