21 Αυγ 2015

LADY GAGA: Όχι ΔΕΝ είμαι η επόμενη Madonna, είμαι η επόμενη IRON MAIDEN!



 H pop star Lady Gaga άλλη μια φορά προκαλεί δηλώνοντας ότι θα προτιμούσε να τη συγκρίνουν με τους metal τιτάνες Iron Maiden, παρά με τη Μαντόνα.


 Η Gaga είπε στο CR Fashion Book: "Οι Iron Maiden είναι ένα από τα μεγαλύτερα ροκ συγκροτήματα στην ιστορία, κατά τη γνώμη μου. Μερικοί άνθρωποι πραγματικά δεν γνωρίζουν τη σημασία του metal και πόσο έχει επηρεάσει τον κόσμο. Αυτοί οι τύποι γέμιζαν.. γήπεδα, και εξακολουθούν να το κάνουν. Και αυτό συμβαίνει λόγω της κουλτούρας της μουσικής τους, της ποίησης τους που είναι τόσο ισχυρή, ώστε κάθε φορά που οι οπαδοί τους βλέπουν να γίνονται ένα και να νιώθουν τι εστί Iron Maiden. Πάντα συνηθίζω  να λέω στους ανθρώπους όταν λένε, “Αχ, αυτή είναι η επόμενη Madonna”, πως “Όχι, είμαι η επόμενη Iron Maiden.

Πίσω στο 2011, η τραγουδίστρια είχε επίσης δηλώσει: 
 “Μόλις είδα τους Iron Maiden στην περιοδεία τους Frontier και πραγματικά η ζωή μου άλλαξε εντελώς! Ήταν η πρώτη μου εμπειρία όσον αφορά τους Maiden και συνειδητοποίησα εκείνη τη στιγμή κατά τη διάρκεια της συναυλίας ότι αυτό ήταν το είδος του καλλιτέχνη που θα ήθελα να είμαι. Δεν θέλω οι άνθρωποι σε 30 χρόνια από τώρα να έρχονται για να δουν μια συναυλία μου και να διαπιστώσουν αν ακόμη «το έχω». Θέλω να έρχονται ενωμένοι και να απολαμβάνουν το κάθε τραγούδι, με γροθιές στον αέρα. Οι Iron Maiden είναι ένας τρόπος ζωής και οι οπαδοί τους ζουν και πεθαίνουν με τους Maiden”.



Από το Rock Overdose,

Και την Σοφία Ντούσκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου