10 Αυγ 2015

Πως ο Κώστας Καταμητρούδης έγινε γνωστός ως GUS G.


 Ο συμπατριώτης μας βιρτουόζος Κώστας Καραμητρούδης είναι γνωστός στους ροκ και μέταλ κύκλους ως ο κιθαρίστας του Ozzy Osbourne και αρχηγός των FIREWIND. Σε πρόσφατη συνέντευξη στο φεστιβάλ Fezen στην Ουγγαρία στις 29 Ιουλίου, μεταξύ άλλων συζήτησε το πώς από Κώστας Καραμητρούδης έγινε Gus G.

 "Έχει πολλή πλάκα η ιστορία και πηγαίνει πολύ πίσω. Έχω συγγενείς στην Αμερική και ο θείος μου μένει στο Miami. Περίπου 10 ή 11 χρονών, ταξίδευα για να πηγαίνω να μένω μαζί του. Τότε τον ρώτησα: "Θείε, το Ελληνικό μου όνομα πώς το λέτε στα αγγλικά?" Και μου απάντησε: "Το όνομά σου είναι Gus". Το οποίο βέβαια δεν είναι αλήθεια, αλλά για κάποιον λόγο όλοι οι Έλληνες που μετανάστευσαν τη δεκαετία του 60 και του 70 και είχαν το όνομα Κώστας, έγιναν Gus. Οπότε δεν ξέρω, αλλά αυτό το όνομα με ακολουθεί από τότε που ήμουν παιδί."

Δείτε τη συνέντευξη:




Απο το Rock Overdose,

Και τον Γιάννη Πιτσάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου