11 Νοε 2016

GEEZER BUTLER: “H ζωή μου θα είναι άδεια χωρίς τους BLACK SABBATH”

GEEZER BUTLER: “H ζωή μου θα είναι άδεια χωρίς τους BLACK SABBATH”

 O μπασίστας των Black Sabbath, Geezer Butler, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του σχετικά με την διάλυση της μπάντας και την περιοδεία “The End”. «Όταν ξεκινήσαμε, δεν περιμέναμε να κρατήσει περισσότερο από λίγα χρόνια, πόσο μάλλον 50. Ποτέ δεν είχα στο μυαλό μου ότι θα εξελισσόταν σε μια καριέρα ζωής. Είναι υπέροχο να ξέρουμε ότι έχουμε επηρεάσει τόσες πολλές μπάντες, οι οποίες παραμένουν ενεργές μέχρι σήμερα».



 Όταν ρωτήθηκε πως ο ίδιος και οι υπόλοιποι στη μπάντα θα σιγουρευτούν ότι οι οπαδοί θα τους θυμούνται με τον τρόπο που οι ίδιοι επιθυμούν, είπε: «Νιώθω πως ακόμα είμαστε σε υψηλό επίπεδο μουσικά και το πώς θα αντιμετωπίσουμε αυτά τα τελευταία shows θα εξαρτηθεί από το πώς θα μας θυμούνται, οπότε κάθε show είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμάς. Δίνουμε τα πάντα στις εμφανίσεις μας και προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο για τους οπαδούς μας».



 Τα τελευταία shows στην ιστορία των Black Sabbath θα γίνουν στο Birmingham, την έδρα και πατρίδα της μπάντας, στις 2 και 4 Φεβρουαρίου. Από εκεί και έπειτα η μπάντα θα αποτελεί παρελθόν. «Θα έχουμε μια γλυκόπικρη αίσθηση», λέει ο Butler. «Ήταν ένα τεράστιο επίτευγμα να αντέξουμε τόσο πολύ και να είμαστε ενεργοί – κάτι για το οποίο είμαι υπερήφανος, όμως η ζωή μου θα είναι άδεια χωρίς της μπάντα. Ελπίζω η μουσική μας να συνεχίσει να ακούγεται για πολλά χρόνια απ’ όταν έχουμε σταματήσει».

by Rock Overdose

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου