21 Φεβ 2017

(Michael) Schenker εναντίον (Rudolf) Schenker: "Κλέβει και αντιγράφει οποιονδήποτε είναι επιτυχημένος"!!!


 Νέο επεισόδιο στο σήριαλ (Michael) Schenker εναντίον (Rudolf) Schenker, είχαμε πριν λίγες μέρες. Εδώ και αρκετό καιρό, ο Michael Schenker κατηγορεί τον αδερφό του ότι είναι απατεώνας, ότι έχει υιοθετήσει το δικό του στυλ και ότι μικραίνει το ρόλο που έπαιξε εκείνος όπως και οι Rarebell και Buchholz στους SCORPIONS. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο "Music Mania", προχώρησε ένα βήμα παραπάνω αναφέροντας ότι ο Rudolf Schenker "κλέβει πράγματα" και "αντιγράφει όποιον είναι επιτυχημένος"...

 Συγκεκριμένα είπε: "Έμαθα στον Rudolf πως να παίζει κιθάρα, έμαθε από εμένα πώς να γράφει τραγούδια. Δεν μπορούσε να γράψει κανένα τραγούδι. Αντέγραψε ότι έκανα με τον Klaus Meine, αντέγραψε τις μελωδίες μου, τα πάντα. Ήθελε να παρουσιάσει μία ψεύτικη εικόνα, να είναι ένας Michael Schenker και να μπερδέψει τον κόσμο ενώ ο Michael Schenker είχε αποτραβηχτεί από τη σκηνή, διασκέδαζε και πειραματιζόταν με τη μουσική μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Έτσι, ο Rudolf είχε μία ξεκάθαρη εικόνα τι να κάνει με τη μουσική, αλλά δεν το ήξερα αυτό. Στο μεταξύ, όταν με ρωτούσαν τα πρώτα τριάντα χρόνια για την επιτυχία του αδερφού μου, δήλωνα ότι ήμουν χαρούμενος για εκείνον, από τη στιγμή που και ο ίδιος είναι χαρούμενος, κάποια στιγμή, στο σπίτι της μητέρας μου τον άκουσα να παραπονιέται για τον ανταγωνισμό και μου ήταν ξεκάθαρο ότι δεν ήταν ευτυχισμένος, παρότι ήταν επιτυχημένος. Κάνει ακριβώς το αντίθετο από εμένα: Κλέβει πράγματα ενώ εγώ επικεντρώνομαι στην τέχνη της lead κιθάρας σαν αγνή έκφραση του εαυτού μου. Ο Rudolf απλά κοιτά τις μόδες, βλέπει τι υπάρχει εκεί και αντιγράφει από οποιονδήποτε είναι επιτυχημένος και κάνει το ίδιο ακριβώς. Θα πρέπει να είναι πολύ βαρετή η ζωή του, αλλά μάλλον του αρέσει."

Μπορείτε να ακούσετε όλη τη συνέντευξη ακριβώς από κάτω:




by RockHard

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου