15 Φεβ 2016

K.K. Downing: "Οι λόγοι που έφυγα από τους JUDAS PRIEST είναι πάρα πολλοί!"


 Ο K.K. Downing πρόσφατα έδωσε μια συνέντευξη στο “The Five Count”, ένα ραδιοφωνικό show στις Η.Π.Α. και ρωτήθηκε για διάφορα θέματα. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικά αποσπάσματα.

  Όταν ρωτήθηκε ποιος ήταν ο λόγος που αποφάσισε να αφήσει τους Judas Priest είπε: Πιστεύω ότι δεν ήταν ένας λόγος, για να είμαι ειλικρινής ήταν υπερβολικά πολλοί λόγοι. Λοιπόν, ασχολούμαι με αυτό από τα τέλη του ’60, περάσαμε πολύ καλά αυτά τα 40 χρόνια, αλλά όταν κατέβηκα από τη σκηνή το Νοέμβριο του 2010 μετά από ένα show στην Ιαπωνία, ήμουν πολύ εξαντλημένος. Αυτό έγινε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Δεν έμεινα πολύ καιρό σπίτι για ξεκούραση και με κάλεσε το management της μπάντας για να με ρωτήσει πότε θα ήμουν έτοιμος για την ηχογράφηση ενός νέου EP, νομίζω αυτό ήθελαν τότε. Πόσο γρήγορα δηλαδή θα μπορούσα να γράψω νέα πράγματα μετά τα Χριστούγεννα. Εγώ δεν ήμουν απόλυτα σύμφωνος με την ιδέα αυτή, δεν ήμουν σύμφωνος, γιατί κυκλοφορήσαμε το επικό “Nostradamus” λίγο πριν. Κάναμε μια τεράστια περιοδεία και σκέφτηκα πως δεν ήμουν σίγουρος να κάνω κάτι επιπλέον. Τότε ξεκίνησα να σκέφτομαι σχετικά με τη ζωή μου κι όλα αυτά. Και δεν σκέφτηκα 100% τι κάναμε πάνω στη σκηνή κάθε βράδυ, τι περίμεναν οι οπαδοί μας. Και υπήρχαν κι άλλοι περίπου 30 λόγοι που μου ήρθαν στο μυαλό, πραγματικά πάρα πολλοί λόγοι, κάποιοι ασήμαντοι, όμως κάποιοι άλλοι σημαντικοί. Όλα αυτά με έκαναν να συνειδητοποιήσω πως δεν βρισκόμουν πια σε ένα απόλυτα ευχάριστο περιβάλλον κι έτσι πήρα την απόφασή να σταματήσω. Κι έτσι έπραξα.”

 Για το αν θα ξαναέπαιζε σε κάποιο μουσικό project δήλωσε: Πραγματικά δεν ξέρω. Πιστεύω πως αυτή τη χρονιά δεν θα κάνω κάτι, θα τελειώσω τις δουλειές που κάνω εδώ. Θα δω όμως στο μέλλον πως θα είμαι, πνευματικά και σωματικά. Ξέρεις, πιστεύω πως σήμερα είμαι καλύτερος κιθαρίστας απ’ ότι ήμουν 5 χρόνια πριν που άφησα τους Judas Priest, γιατί είχα την ευκαιρία να ξεκουραστώ και να αφομοιώσω διάφορα πράγματα που έμαθα. Ακόμα μαθαίνω κι εξασκούμαι στην κιθάρα και κάποια μέρα λογικά θα γίνει ένα show κάπου. Όμως θα δούμε, δεν ξέρω ακόμα τίποτα.”

Από το Rock Overdose,
Και τον Μιχάλη Ζουναράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου