19 Απρ 2016

AC/DC: Είχαν κάνει audition με τραγουδιστή από tribute band πριν καταλήξουν στον Axl Rose!

AC/DC: Είχαν κάνει audition με τραγουδιστή από tribute band πριν καταλήξουν στον Axl Rose!

 Σύμφωνα με το συγκρότημα από το Dallas, Back in Black, (το οποίο αποτελεί tribute band στους AC/DC), ο τραγουδιστής τους Darren Caperna ήταν ένα από τα άτομα τα οποία επιλέχθηκαν από τους ίδιους τους AC/DC να περάσει από audition ώστε να βρεθεί ο αντικαταστάτης του Brian Johnson.

 Η audition έλαβε χώρα στις 14 Μαρτίου σε ένα studio στην Ατλάντα. Ο Caperna ενημερώθηκε μέσω τηλεφώνου και αμέσως μεταφέρθηκε στον χώρο από τους Αυστραλούς. Μαζί του ήταν ο κιθαρίστας των Back in Black, Mike Mroz.

 H audition ξεκίνησε με ένα soundcheck, όπου οι τεχνικοί των AC/DC είπαν μερικά τραγούδια με τον Carpena ώστε να τον κάνουν να νιώσει πιο άνετα για τη συνέχεια. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα, οι AC/DC μπήκαν στο δωμάτιο και γνωρίστηκαν με τους Carpena & Mroz. “Μετά το soundcheck, ο Darren κι εγώ μιλούσαμε με τους τεχνικούς της κιθάρας, όταν ξαφνικά κοίταξα πίσω μου και στεκόταν ο Angus Young περιμένοντας να μας χαιρετήσει!”, είπε ο Mroz.

 Αφού γνωρίστηκαν με τη μπάντα, οι AC/DC ξεκίνησαν να δουλεύουν με τον Caperna. Αρχικά υποτίθεται πως θα ήταν μια audition με τέσσερα τραγούδια, όμως κατέληξαν να πουν μαζί 21! Ο Caperna είπε όλα τα τραγούδια από το playlist της περιοδείας “Rock or Burst” και άλλα δυο που ήθελε να παίξει ο Angus, τα “Riff Raff” & “Dog Eat Dog”. O Caperna είπε: «Πριν ξεκινήσουμε το “Riff Raff”, ο Angus ήρθε και μου είπε ‘Σε προειδοποιώ πως είμαστε λίγο σκουριασμένοι για να παίξουμε αυτό το κομμάτι’. Μήπως άκουσα τον Angus να μου απολογείται;!»

 Οι Mroz & Caperna πέρασαν τέσσερις ώρες με τους μουσικούς τους ήρωες. Ο Caperna συνέχισε: «Ήταν όλα τόσο εξωπραγματικά. Κάναμε δυο διαλείμματα και ο Angus μου έλεγε ιστορίες για τον Bon Scott. Ήταν όλοι πολύ φιλικοί και μας συμπεριφέρονταν σαν συνομηλίκους τους. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως τραγούδησα με τους AC/DC! Ακόμα και που δεν πήρα τη δουλειά, ήταν μια εμπειρία ζωής. Το να είμαι σε μια tribute μπάντα για 16 χρόνια είχα την ελπίδα κάποια στιγμή να γνωρίσω από κοντά τους AC/DC, όμως αυτό ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Τώρα θα έχω μια ιστορία να λέω στα εγγόνια μου και στα παιδιά που διδάσκω μουσική στο Τέξας!»

 Ο Mroz είπε: «Αυτή η εμπειρία μου έδωσε μεγάλη έμπνευση και μου έμαθε πολλά πράγματα. Επίσης, απόλαυσα μια ιδιωτική συναυλία των AC/DC με τον τραγουδιστή μου! Στο τέλος, είδα τον Angus λέγοντας μου πως ο Darren έκανε πολύ καλή δουλειά. Τον ευχαρίστησα γι άλλη μια φορά για την ευκαιρία και του είπα πως όταν έβαλα για πρώτη φορά τη σχολική στολή ένιωθα άβολα, όμως λίγο μετά κατάλαβα πως ξετρέλαινε τα κορίτσια! Ο Angus γέλασε και μου απάντησε: ‘Μην πεις σε κανέναν αυτό το μυστικό!’.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου