8 Μαρ 2015

Συλλογή υπογραφών ενάντια στoν εκβιασμό του Facebook προς τα συγκροτήματα & όχι μόνο!



Ο Christopher Murray των ILLUMINATE ME πήρε προσωπικά το θέμα της αλλαγής των όρων του Facebook όσον αφορά τις σελίδες, ξεκινόντας μία διαμαρτυρία στο Change.org, [url]https://www.change.org/p/facebook-we-want-facebook-to-remove-having-to-pay-to-reach-fans-and-followers[/url], ζητώντας να σταματήσει η εκμετάλλευση από πλευράς του Facebook. Ορίστε ένα απόσπασμα από το κείμενο.  


Το Facebook ανέβασε τις τιμές για τα συγκροτήματα και τις μικρές επιχειρήσεις που προωθούν τη δουλειά τους μέσω της ιστοσελίδας αρκετά τα τελευταία χρόνια, ζητώντας να πληρώνουμε ακόμα περισσότερα απλά και μόνο για να φτάσει μία δημοσίευση στο ακροατήριο που έχει μαζέψει μία μπάντα ή επιχείρηση. Πλέον φτάνει σε σημείο αδικαιολόγητης απληστίας. Συγκροτήματα όπως εμείς (ειδικά όσα δεν έχουν εταιρεία) πληρώνουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για μία διαφήμιση, που ίσως φέρει κάποιους καινούριους οπαδούς. Πέρα από αυτό, πρέπει να πληρώσουμε και ένα μεγάλο ποσό για να μιλήσουμε στους ήδη υπάρχοντες οπαδούς της σελίδας. Είναι εκμετάλλευση σε κάτι που τα συγκροτήματα χρειάζονται: Επικοινωνία με τους οπαδούς.

Στη σελίδα του συγκροτήματός μου (σχεδόν 25.000 likes) έχω πληρώσει περίπου 3000 δολάρια στις διαφημίσεις του Facebook για να καταφέρω να έχω αυτά τα άτομα στη σελίδα (πέρα από τις εξαντλητικές μας περιοδείες). Τώρα, πρέπει να πληρώσω 150 δολάρια αν θέλω μία ανάρτησή μου να φτάσει στα άτομα αυτά, τα οποία έχω ήδη πληρώσει για να δουν τη σελίδα μου. Έχοντας μιλήσει και με μεγαλύτερα ονόματα που βασίζονται στην επικοινωνία με τους fans, η τιμή μπορεί να φτάσει και στα 2000 δολάρια.

Τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο, η διαμαρτυρία έχει μαζέψει 44,241 υποστηρικτές (από τους 50.000 που ζητά).

Από το Rock Overdose,

Και τον Γιάννης Πιτσάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου