28 Φεβ 2015

C. J. Ramone (THE RAMONES) στο Rock Overdose: "Δεν πήγα στους METALLICA για το καλό του γιού μου"



Μπασίστας και φωνή σε μια από τις μεγαλύτερες Punk Rock μπάντες όλων των εποχών, τους RAMONES (1989-1996), δίνοντας τους μάλιστα και την απαραίτητη ώθηση, αντικαθιστώντας τον Dee Dee Ramone και κυκλοφορώντας τρία πολύ καλά άλμπουμς, μέχρι τη διάλυσή τους... Οι METALLICA μετά τον NEWSTED του ζήτησαν - ΧΩΡΙΣ καν να ακούσουνε αλλον μπασίστα - να προσχωρήσει στη μπάντα, αλλά αυτός αρνήθηκε, δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία του γιού του!
Ο λόγος για τον C.J. Ramone ο οποίος δέχθηκε να απαντήσει τις ερωτήσεις του Rock Overdose και να δώσει τη πρώτη του συνέντευξη σε ελληνικό μέσο ενημέρωσης μετά από 22 χρόνια!
Για πάμε να διαβάσουμε τα όσα ενδιαφέροντα ειπώθηκαν...


Rock Overdose: Σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησής μας για αυτή την συνέντευξη, CJ. Πρώτη συνέντευξη στην Ελλάδα μετά από 22 χρόνια. Πολλά είναι, δε συμφωνείς;
CJ Ramone: Πριν μια ολόκληρη ζωή.

Rock Overdose: Έχεις καλές αναμνήσεις από την Ελλάδα;
CJ Ramone: Ένα πολύ όμορφο κορίτσι που τη λέγανε Άννα και μερικά ξέφρενα shows.
Επίσης τον καλό μου φίλο Λευτέρη από Womb Of Maggots!

Rock Overdose: Λοιπόν, νέο album. Πες μας για τις ηχογραφήσεις και τις προσδοκίες σου για αυτό. Πολύ ωραίο εξώφυλλο, να προσθέσω. Οι φωτογραφίες όλες δικές σου;
CJ Ramone: Ηχογράφησα το ‘Last Chance to Dance’ στο ίδιο studio που ηχογραφήθηκε και το ‘Reconquista’. Ο Steve Soto και ο Dan Root από τους THE ADOLESCENTS παίζουν κιθάρα και κάνουν δεύτερα φωνητικά και ο Dave Hidalgo από τους SOCIAL DISTORTION παίζει τύμπανα. O Steve και ο Dan επίσης έγραψαν ο καθένας τους και ένα τραγούδι μαζί μου. Η φωτογραφία στο εξώφυλλο είναι από τον φωτογράφο Allan Tannenbaum. Τραβήχτηκε στην Times Square της Νέας Υόρκης τον Αύγουστο του 1974. Η κοπέλα στη φωτογραφία είναι μια πόρνη που κατονομάζονται Dolly. Το βλέμμα των ματιών της και η αντίθεση μεταξύ της ομορφιάς της και της βρώμικη πόλης με κάναν να τη βάλω για εξώφυλλο.

Rock Overdose: Αυτό το album είναι άξιος διάδοχος του ‘Reconquista’. Το τραγούδι ‘Three Angels’ είναι το καλύτερο στο δίσκο κατ’ εμέ, ένα αγνό τραγούδι που κολλάει κατευθείαν στο κεφάλι σου.
CJ Ramone: To ‘Three Angels’ είναι το πιο σημαντικό κομμάτι που έχω γράψει ποτέ. Είμαι πραγματικά υπερήφανος για αυτό.

Rock Overdose: Ας μιλήσουμε για το κεφάλαιο Ramones. Πως μπήκες στη μπάντα;
CJ Ramone: Πήγα σε μια ανοιχτή οντισιόν. Ένας φίλος μου, που είχε παίξει με τον αδερφό του Joey, μου είπε για αυτό. Πήγα με χαμηλές προσδοκίες, χαιρόμουν που θα έβλεπα έστω τη μπάντα από κοντά και δεν περίμενα ποτέ να με περάσουν στην επόμενη φάση. Αλλά έπειτα από εβδομάδες και πολλές οντισιόν, πήρα τη θέση.


Rock Overdose: Υπάρχει ένα ολόκληρο κίνημα εδώ που πιστεύει ότι οι Ramones πραγματικά απογειώθηκαν όταν μπήκες στη μπάντα! Εσύ τι λες γι' αυτό;
CJ Ramone: Ήταν σίγουρα μια νέα αρχή για το συγκρότημα. Οι Ramones πέρασαν τα πιο επιτυχημένα τους χρόνια όσο ήμουν εκεί. Όχι απαραίτητα γιατί ήμουν ΕΓΩ στην μπάντα, αλλά επειδή ήταν σε θέση να κάνουν περιοδείες πολύ πιο συχνά, και ήταν ενθουσιασμένοι ξανά για όλο αυτό.

Rock Overdose: Θυμάσαι κάποιο αστείο περιστατικό από τις περιοδείες με τους Ramones;
CJ Ramone: Υπήρχαν πάμπολλα αστεία περιστατικά όσο ήμουν στην μπάντα. Πολλές ιστορίες, για το πόσο ο Johnny και ο Joey αντιπαθούν o ένας τον άλλο και πόσο μίζερα ήταν τα πράγματα στο δρόμο, αλλά με θυμάμαι να γελάω πολύ. Πραγματικά περνούσαμε ωραία.

Rock Overdose: Μετάνιωσες που είπες όχι στους Metallica; Υπάρχουν άλλοι μπασίστες που θα σκότωναν για μια θέση σαν και αυτή.
CJ Ramone: Όχι δεν το μετανιώνω. Ο γιος μου διαγνώστηκε ως αυτιστικός και έπρεπε να είμαι εδώ για να τον φροντίζω. Αν τον συναντήσετε τώρα δε θα καταλάβετε καν ότι είναι αυτιστικός. Δεν λέω ότι έγινε καλύτερα γιατί εγώ απέρριψα τους Metallica ή ότι είμαι ο μοναδικός λόγος για την αλλαγή και τη βελτίωση του. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που συνέβαλαν, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα τα είχε καταφέρει τόσο καλά αν δεν ήμουνα και εγώ εδώ για να τον στηρίξω.

Rock Overdose: Τα τέσσερα αρχικά μέλη των Ramones απεβίωσαν. Πώς αισθάνθηκες όταν ενημερώθηκες για το θάνατό τους; Ήσουν εκεί, σε κάποια από τις τελευταίες τους στιγμές; Αν ναι, πώς ήταν αυτό για σένα;
CJ Ramone: Λυπάμαι. Λυπάμαι ως θαυμαστής, λυπάμαι και ως φίλος. Ακόμα ακούω τους Ramones κάθε μέρα και μου λείπουν. Παρά το γεγονός ότι δεν ήμουν φίλος με τον Tommy, μιλήσαμε και μου είπε ότι έκανα καλή δουλειά στο να βοηθήσω τους Ramones να συνεχίσουν και να τους κάνω ενθουσιασμένους για τη μπάντα ξανά. Πολλοί άνθρωποι δε γνωρίζουν ότι Tommy είναι εκείνος που δημιούργησε τους Ramones, αυτός που είπε στον καθένα τι όργανο να παίξει, ακόμα και το πώς να ντύνονται και να έχουν τα μαλλιά τους. Ήταν ο άνθρωπος πίσω από την μπάντα και η γνώμη του ήταν πολύ σημαντική για μένα.

Rock Overdose: Θεωρώ ότι είναι μεγάλη αδικία που δεν τιμήθηκες στο Hall of Fame (όχι ότι το χρειάζεσαι πραγματικά βέβαια). Πώς αισθάνθηκες, όντας στο ακροατήριο, ενώ η μπάντα που ήσουν βασικό μέλος για 7 χρόνια ήταν σε αυτή τη σκηνή;
CJ Ramone: Το Rock 'n roll Hall of Fame δεν είναι Punk Rock. Πραγματικά δε με ένοιαξε καθόλου. Πήγα εκεί για να υποστηρίξω τη μπάντα, όχι για να πάρω επαίνους. Οι μόνοι άνθρωποι των οποίων οι απόψεις με ένοιαζαν, ήταν ο Johnny, o Joey, o DeeDee και o Tommy, καθώς και οι fans μας. Όλοι τους μου κατέστησαν σαφές ποια ήταν η συνεισφορά μου και ποια η σημασία μου. Δεν έχω καμία πίκρα, ούτε είμαι απογοητευμένος, είμαι πολύ άνετος με τη θέση μου.
Rock Overdose: Θέλουμε πραγματικά να σε δούμε στην Ελλάδα, CJ. Οι νεότεροι οπαδοί θα πρέπει να έρθουν να σε δουν και να πάρουν μια ιδέα του πως ήταν ένα live των Ramones.
CJ Ramone: Προσπάθησα να βρω κάποιον promoter που θα τον ενδιέφερε να με φέρει για lives στην Ελλάδα, αλλά δεν είχα τύχη. Προσπαθώ τώρα να έρθω εκεί για το promo του νέου μου δίσκου, και ελπίζω τα καταφέρω να έρθω το 2015. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή, CJ.




Απο το Rock Overdose,
Και τον Ζήση Πετκανά
Μετάφραση: 

Ηλίας 'Nerevarine' Κυτίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου