21 Φεβ 2015

METALLICA: Ο James Hetfield μετανιώνει για το “φρικτό” παρελθόν του


Σε πρόσφατη συνέντευξη του, o frontman των Metallica James Hetfield, ανοίχθηκε σχετικά με το σκιώδες παρελθόν του και τη σχέση του με τον εθισμό.

Συγκεκριμένα, δήλωσε στην κάμερα του Road Recovery:

“Δε θα με συμπαθούσες αν γνώριζες τα φρικτά πράγματα, τα οποία έχω κάνει. Έχω αρχίσει και το αποδέχομαι, καθώς συμμετέχω σε γκρουπ ανθρώπων με τους οποίους μπορώ να μοιραστώ όλες αυτές τις ντροπιαστικές, σκοτεινές πράξεις. Κάποιες συμπεριφορές τις κληρονόμησα από τους γονείς μου και τις πήγα λίγο παραπέρα. Άλλες κατάφερα και τις άφησα πίσω. Ορισμένες τις υιοθέτησα από μόνος μου...”

Ακολούθως, συνέχισε τονίζοντας την ευεργετική επίδραση της μουσικής στη ζωή του:

“Η ενασχόληση με τη μουσική μου έσωσε τη ζωή. Κάθε μέρα μου σώζει τη ζωή. Όταν μπορώ και γράφω ένα riff, στίχους... έτσι συνδέομαι με τον υπόλοιπο κόσμο.”



Παρακολουθήστε το video με τις δηλώσεις του James Hetfield παρακάτω:





Απο το Rock Overdose,

Και τον Δημήτρη Σούρσο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου