27 Φεβ 2015

Ο SLASH ντρέπεται να κοιτάξει το κοινό!



Ο Slash αποκάλυψε πως φοράει γυαλιά ηλίου για να κρύψει το γεγονός ότι είναι πολύ ντροπαλός να κοιτάει το κοινό όσο παίζει μουσική κι επιπλέον, συνήθως κρατάει κλειστά τα μάτια του πάνω στη σκηνή.

Ο ίδιος είπε σε συνέντευξή του: "Σπάνια κοιτάω το κοινό. Νιώθω πολύ άβολα να τους κοιτάω απευθείας. Όσο είμαι πάνω στη σκηνή, βρίσκομαι στον μικρό μου κόσμο παίζοντας κιθάρα, παίζω με την καρδιά μου."

 Όσον αφορά το πως άρχισε να φοράει γυαλιά ηλίου, είπε: "Νομίζω ξεκίνησε από ένα hangover κι έπειτα έγινε συνήθεια. Τώρα, όπου κι αν πας όλοι έχουν κινητά και σε βγάζουν συνεχώς φωτογραφίες, καταλήγοντας να μη βγάζεις ποτέ τα γυαλιά σου."


 Ο πρώην κιθαρίστας των Guns N' Roses, παίρνει διαζύγιο από τη γυναίκα του Perla αυτό το διάστημα και λέει: "Δεν πρόκειται να δικαιολογηθώ στους άλλους. Είναι δύσκολο γι εμένα γιατί δε μ' αρέσει να μιλάω. Γενικώς δεν αποκαλύπτω πράγματα σε πολλά άτομα, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουν από που προέρχομαι. Έχω διάφορα που πρέπει να αντιμετωπίσω, όπως όλοι μας. Πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου όπως και το πως αντεπεξέρχομαι στα προβλήματά μου." 

Από το Rock Overdose,
Και την Κωνσταντίνα Παπαστεργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου