Ποιος είπε ότι οι οπαδοί νοιάζονται μόνο για τη μουσική; Αυτή είναι η συνήθης σκέψη πολλών συγκροτημάτων που έχουν πετύχει αρκετά πράγματα στην πορεία της καριέρας τους. Και εκεί, ίσως, ελλοχεύει ο κίνδυνος… Στο θέμα μας, λοιπόν.
«Οι τελευταίοι δεκαοχτώ μήνες υπήρξαν μερικοί από τους πιο παραγωγικούς των τελευταίων 40 ετών, και καίριος παράγοντας στην παγκόσμια επέκταση της επωνυμίας των Kiss είναι ο συνεχής ‘διάλογος’ τους με τους οπαδούς τους μέσω περιοδειών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», εξηγεί η Lisa Streff, αντιπρόεδρος της εταιρείας Epic Rights.
Λέγοντας ότι οι Kiss ανέκαθεν ενθάρρυναν την εταιρεία να «εξερευνάει και να εκμεταλλεύεται κάθε ευκαιρία για να προσεγγίσει τα εκατομμύρια των πιστών τους οπαδών», η Streff φυσικά θα αναφέρεται και στην νέα προσθήκη στα επίσημα προϊόντα που κυκλοφορούν με την επωνυμία του γνωστού συγκροτήματος.
Αυτή τη φορά, οι Kiss συνεργάστηκαν με τη Sciacallo Bikes για τη δημιουργία ενός ποδηλάτου δρόμου, του οποίου ο σκελετός είναι χρώματος άσπρου και μαύρου και φέρει το logo του συγκροτήματος. Επιπλέον, η πίσω ρόδα έχει πάνω της τα τέσσερα σχέδια που χρησιμοποιούν τα μέλη των Kiss στις εμφανίσεις τους.
Με το εν λόγω προϊόν, οι Kiss έχουν συνεργαστεί επισήμως, πλέον, με 125 εταιρίες παγκοσμίως, όσον αφορά στην κυκλοφορία ειδικών προϊόντων. Τα επίσημα προϊόντα των Kiss ποικίλουν, με το συγκρότημα να έχει κυκλοφορήσει, μεταξύ πολλών, από emoji και παιχνίδια για κινητά, βιβλία κόμικς και κουκλάκια έως πιστωτικές κάρτες και τοστιέρες.
by Rock Overdose
by Rock Overdose
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου