30 Σεπ 2016

Ακούστε το ολοκαίνουριο κομμάτι των Korn με τη συμμετοχή του Corey Taylor!



 Οι Korn κυκλοφόρησαν το νέο τους κομμάτι «A Different World», στο οποίο συνεργάζονται με τον frontman των Slipknot/Stone Sour Corey Taylor. Το τραγούδι βρίσκεται στο επερχόμενο album των Korn με τίτλο «The Serenity Of Suffering», το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 21 Οκτωβρίου, τρία χρόνια μετά το «The Paradigm Shift».

 Πρόκειται για το τρίτο κομμάτι που ακούμε μέσα από τον επερχόμενο δίσκο των Korn, με τον frontman των τελευταίων να εξηγεί το πως προέκυψε αυτή η συνεργασία: «Έστειλα ένα μήνυμα στον Corey και τον ρώτησα αν θα ήθελε να τραγουδήσει σε ένα κομμάτι των Korn. Μου απάντησε ενθουσιασμένος… «Ναι! Πότε, που και τι πρέπει να κάνω;» Και εγώ του είπα «Έχω τελειώσει με τα δικά μου μέρη. Κάνε ό,τι θέλεις στο κομμάτι». Και η αλήθεια είναι πως ο τρόπος που το προσέγγισε μου άρεσε πολύ».


 Ο Taylor πρόσφατα δήλωσε πως το νέο album των Korn θα σημάνει την επιστροφή της μπάντας στον ήχο που την καθιέρωσε.



Το tracklist του «The Serenity Of Suffering»:

01. Insane
02. Rotting In Vain
03. Black Is The Soul
04. The Hating
05. A Different World (feat. Corey Taylor)
06. Take Me
07. Everything Falls Apart
08. Die Yet Another Night
09. When You’re Not There
10. Next In Line
11. Please Come For Me



by rockyourlife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου