16 Απρ 2015

O Bill Ward "σπάει" τη σιωπή του σχετικά με τους BLACK SABBATH - Ζητά απολογία από πλευράς του Ozzy Osbourne για ενδεχόμενη επιστροφή του!



 Το ρολόι χτυπά για το θρυλικό συγκρότημα των Black Sabbath καθώς το συγκρότημα οδεύει προς το τελευταίο του studio album αλλά και την τελευταία περιοδεία. Όμως το original line up της μπάντας από το Birmingham -όπως όλοι γνωρίζουμε- δεν είναι το ίδιο. Ο αρχικός drummer των Black SabbathBill Ward, δεν είναι πλέον μέλος.


 Ο Ward ισχυρίστηκε πως δεν του έγινε δίκαια πρόταση από την πλευρά του Ozzy και της Sharon Osbourne με αποτέλεσμα να να μην λάβει μέρος στο reunion και την επακόλουθη περιοδεία της μπάντας αλλά και το 13ο album της ιστορίας τους. Το μεγαλύτερο διάστημα ο Ward έμεινε σιωπηλός χωρίς να ενημερώνει πολύ τα ΜΜΕ, ενώ αυτό το διάστημα σιωπής, υπήρξαν διάφορα σχόλια από τους Osbourne για το βάρος, την υγεία και τις παικτικές ικανότητες του Ward που κυριαρχούσαν στη δημοσιότητα.

 Το album "13" κι η περιοδεία που ακολούθησε στεύθηκαν με επιτυχία, κι η μπάντα προσπαθεί να οργανωθεί για να μπει στο τελευταίο σκέλος της τεράστιας καριέρας της. Ο Ozzy λίγο καιρό πριν δήλωσε πως θα ήθελε να επιστρέψει ο Ward, κι όλο αυτό το διάστημα σιωπής από πλευράς του drummer έφτασε στο τέλος...

 Χθες (15/4) ο Bill Ward έκανε μια μεγάλη δήλωση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook για την ενδεχόμενη επιστροφή του στους Sabbath, επιδιώκοντας αρχικά μια συγγνώμη από πλευράς του Ozzy. Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε:

 "Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Δεν έχω κάνει δημόσια κάποιες δηλώσεις για τις σχέσεις μου με τους Black Sabbath από τον Φεβρουάριο του 2012. Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ σ' αυτούς με μια επίσημη δήλωση. Ευχαριστώ.

 Οι σχέσεις μου με τους Black Sabbath δεν έχουν διακοπεί, ωστόσο, από το 2012, οι συχνά ανακριβείς δηλώσεις σχετικά με εμένα ως άνθρωπο κι ως μουσικό με έχουν αποσπάσει συναισθηματικά και πνευματικά με τον Ozzy. H ρητορική του ήταν κυρίως αυτή που έφερε την διχόνοια. Οι συνεχείς λανθασμένες πληροφορίες προς εμένα έχουν δημιουργήσει μια αναγκαιότητα από την πλευρά μου για την επίλυση αυτού του θέματος. Και τώρα, με την επερχόμενη κυκλοφορία του νέου δίσκου από την Bill Ward Band, και τις φήμες σχετικά με εμένα και τους Sabbath θα ήθελα να μιλήσω με ειλικρινή και μη κυνικό τρόπο.

 Υπάρχουν θεωρίες σχετικά με το πραγματικό original line up των Black Sabbath για την επόμενη περιοδεία ή ηχογράφηση. Με μεγάλη λύπη, έχω να πω πως δεν θα συμμετάσχω σε οποιαδήποτε μουσική επιχείρηση εώς ότου αποκατασταθούν όσα αδίκως ειπώθηκαν εναντίον μου. Πρέπει να ομολογήσω πως δεν έχω προσδοκίες ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά πρώτα πρώτα ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, θέλω να λογοδοτήσει ο Ozzy γι αυτά που είπε για εμένα και πιστεύω πως είναι αναληθή. Θα ήθελα ο Ozzy να αλλάξει τις απόψεις του και τις υπερβολές του. Κι επειδή με τιμώρησαν δημόσια, θα ήθελα αντίστοιχα δημόσια να αλλάξει τα λόγια του ο ίδιος, κι όχι μέσω ενός εκπροσώπου του Ozzy, της φύσης της αδικίας. Δεν θα ήθελα να συνεχίσω με τον ίδιο, χωρίς το φαινομενικά απαθές δίλημμα που αντιμετωπίζεται. Δεν νομίζω ότι οι ισχυρές σχέσεις του παρελθόντος μπορούν να παραμείνουν ισχυρές μετά από μια σαρωτική κι επιθετική διαφωνία, ζητώντας μια συγγνώμη και λέγοντας "Ω, αυτό ήταν.". Δεν λειτουργεί έτσι για εμένα. Να διορθώσει τα λάθη που έκανε, αυτό θέλω να κάνει αν πρόκειται να είναι και πάλι φίλος μου.

 Ακόμα δεν έχει πραγματοποιηθεί και απορρίφθηκε η υπογραφή του συμβολαίου. Θα απαιτήσω ένα συμβόλαιο πριν κάνω το βήμα που θα μας έκανε να ξαναπαίξουμε μαζί, ένα συμβόλαιο το οποίο θα εγκρίνω. Αυτή είναι η αλήθεια μου. Αυτή είναι η στάση μου. Δεν έχω ακούσει τίποτα άλλο από ύβρεις και ψευδείς παρατηρήσεις κι αν θέλουν να συνεχίσουν έτσι, τότε κάθε πιθανότητα για επανένωση του κλασικού line up των Black Sabbath απορρίπτεται!

 Με απλά λόγια, είναι στο χέρι τους. Μου έχει λείψει πραγματικά να παίζουμε μαζί, μου έχουν λείψει και σαν άτομα, έχω πληγωθεί που έχασα τα άτομα που νόμιζα πως ήταν. Και ξέρετε που στέκομαι.
Πολύ σύντομα, η μπάντα μου, Bill Ward Band, θα κυκλοφορήσει ένα album που θα έχει τον ειρωνικό τίτλο “Accountable Beasts”. Την ξανάρχισα τον Μάιο του 2012, και σε ένα μακρινό ταξίδι για την ηχογράφηση του, φτάσαμε στον τελικό προορισμό μας, μια καλή μίξη και μια καλά προετοιμασμένη κυκλοφορία. Αυτή τη στιγμή βάζουμε τις τελευταίες πινελιές για την ψηφιακή κυκλοφορία.
Υπάρχουν κι άλλα πολλά projects σε διάφορα στάδια προόδου, κι ελπίζω να υπάρχουν περισσότερα νέα γι αυτά όσο περνά ο καιρός. Είμαι πολύ χαρούμενος γράφοντας νέα τραγούδια και παίζοντας drums σε συνεργασία με άλλους μουσικούς. Έχω ευλογηθεί με μουσικά οράματα και την ικανότητα να τα αξιοποιήσω. Κινούμαι και βλέπω το μέλλον με αισιοδοξία.

 Προς τους οπαδούς των Black Sabbath, σας αγαπώ όλους πραγματικά. Είστε όλοι ξεχωριστοί άνθρωποι. You f–king rock. Λυπήθηκα πολύ που τον Ιανουάριο του 2012 δεν μπόρεσε να γίνει η επανένωση. Έχω παραμείνει πιστός σ' εσάς και ειλικρινής με τον εαυτό μου. Αν δεν ήμουν ειλικρινής θα είχα χαθεί πριν πολύ καιρό. Το χέρι μου είναι και δικό σας, με ενθαρρύνει το να σας γνωρίζω καλύτερα. Μείνετε ασφαλείς και μείνετε δυνατοί.

 Τώρα μένει να ανταποκριθούν στις περιστάσεις των δηλώσεων μου και να παρακολουθήσω τις εξελίξεις που αφορούν εμένα κι όχι μόνο.

Με αγάπη,
Bill Ward."

Απο το Rock Overdose,
Και τον Μιχάλη Ζουναράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου