19 Ιουλ 2015

BILL WARD: "Όταν έπρεπε να απολύσω τον Ozzy!"


 O Bill Ward περιέγραψε σε συνέντευξη, πως έπρεπε να κάνει εκείνος τη δύσκολη δουλειά της απόλυσης του Ozzy από τους Black Sabbath το 1979. Τα πράγματα είχαν φτάσει στο απροχώρητο για τον frontman και τα υπόλοιπα μέλη της θρυλικής μπάντας όταν η χρήση ναρκωτικών και αλκοόλ είχε ξεφύγει από όρια, οδηγώντας τους στην απόφαση πως ο Ozzy έπρεπε να φύγει.


 Η μπάντα με την πρώτη σύνθεση δεν επανενώθηκε μέχρι το 1997 και δεν είχε ηχογραφήσει μαζί μέχρι το 2013 και την εκ νέου αποχώρηση του Bill Ward όταν δήλωσε πως δεν είχε λάβει ικανοποιητικό συμβόλαιο. Ο σπουδαίος drummer δηλώνει:

 «Ήμουν σαν τον γαμημένο επιστάτη στη μπάντα. Τις περισσότερες φορές έπρεπε να κάνω εγώ την κωλοδουλειά που δεν ήθελε κανείς άλλος να κάνει. Μα τότε σκεφτόμουν πως ήμουν ο καλύτερος για να το κάνει. Προθυμοποιήθηκα κατά κάποιο τρόπο. Και ήταν ένα από τα χειρότερα πράγματα που έπρεπε να κάνω στη ζωή μου για να είμαι ειλικρινής.»
«Δεν ήθελα να φύγει από την μπάντα (σ.σ. ο Ozzy) αλλά μπορούσα να καταλάβω τους λόγους. Ήταν μια τραγική μέρα.»

 Ο Ward μιλά επίσης για την πρώτη φορά που συναντήθηκε με τον Ozzy.
«Όταν τον συνάντησα η εμφάνιση του ήταν λίγο διαφορετική. Όλοι τότε είχαμε μακριά μαλλιά αλλά ο Ozzy τα είχε ξυρίσει! Τότε υπήρχε μεγάλη κόντρα μεταξύ μακρυμάλληδων και skinhead. Στην αρχή σκέφτηκα δε θα πάει καλά. Αλλά κάναμε πρόβα και η φωνή του ήταν απίστευτη. Σκέφτηκα: Ω Θεέ μου! Αυτό που με τράβηξε κοντά του δεν ήταν η εμφάνιση του αλλά η φωνή. Ο Ozzy ήταν σαν αδελφός. Ακόμα και σήμερα είναι, αν και δε μιλάμε τώρα. Δε σημαίνει όμως πως δεν τον αγαπώ ή κάτι τέτοιο.»

Απο το Rock Overdose
Και τον Πάνο Χαραλαμπόπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου