7 Μαΐ 2015

Phil Rudd (AC/DC): Δηλώνει δυσαρεστημένος από την σιωπή του συγκροτήματος.



 Ο απομακρυσμένος από το συγκρότημα drummer, Phil Rudd, ισχυρίζεται ότι δεν έχει έρθει σε επαφή με άλλα μέλη των AC/DC από την στιγμή που ξεκίνησαν οι δικαστικές του περιπέτειες (θυμίζουμε ότι έχει κριθεί ένοχος για κατοχή ναρκωτικών και απειλές θανάτου).


 Ο εξηντάχρονος Rudd αρχικά είχε αρνηθεί όλες τις κατηγορίες που του είχαν επιρριφθεί, όμως έναν μήνα πριν παραδέχθηκε τις κατηγορίες για κατοχή κάνναβης και μεταμφεταμίνης και θανατικές απειλές. Συνελήφθη τον Νοέμβριο του 2014 και όπως αναφέρει στον Τύπο της Αυστραλίας, δεν έχει επαφή με τα υπόλοιπα μέλη των AC/DC.

 Ο Rudd δήλωσε: “Τους έγραψα ένα γράμμα, προσπάθησα να έρθω σε επαφή με τον Angus. Δεν είχα επαφή με κανέναν. Είμαι πολύ στεναχωρημένος, αλλά έτσι είναι η ζωή.”

 Οι AC/DC προσέλαβαν τον πρώην drummer του συγκροτήματος, Chris Slade, για την περιοδεία για την προώθηση του νέου τους δίσκου, “Rock Or Bust”, καθώς περιμένουν την δικαστική απόφαση για το μέλλον του Rudd.

 Σχετικά με αυτό το θέμα, ο Rudd δήλωσε: “Είμαι σίγουρος ότι περνάνε εξαιρετικά, όπως στις παλιές εποχές και ότι απολαμβάνουν να παίζουν. Θα υπάρξει και δεύτερο σκέλος στην περιοδεία και σε αυτό θα συμμετέχω κι εγώ. Η περιοδεία θα συνεχιστεί μέχρι να πεθάνουμε όλοι μας. Αυτό είναι το πιο πιθανό, πρώτα θα είμαστε όλοι νεκροί και μετά θα σταματήσει η περιοδεία.”

“Έχω συνειδητοποιήσει τα λάθη μου. Ο δρόμος μου είναι δύσκολος από εδώ αλλά δεν εγκαταλείπω.”, δήλωσε μεταξύ άλλων.


Από το Rock Overdose,
Και τον Θανάση Πάσπα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου