30 Μαΐ 2015

Οι 15 χειρότερες αντιδράσεις όταν λες ότι είσαι μεταλλάς!


 Παραδέξου το φίλε μεταλλά, ξέρεις ακριβώς για ποιο πράγμα μιλάω. Γνωρίζεις κάποιο άτομο, είτε πρόκειται για ραντεβού είτε για οποιουδήποτε είδους κοινωνική δραστηριότητα και έρχεται η στιγμή που σε ρωτάνε “Τι μουσική ακούς;”. Και κομπιάζεις να απαντήσεις γιατί ξέρεις τι πρόκειται να ακολουθήσει. “Ακούω metal μουσική”, απαντάς όσο πιο φυσιολογικά γίνεται. Και μετά το χάος.

Παρακάτω βρίσκονται οι 15 χειρότερες αντιδράσεις στην απάντησή σου ότι είσαι μεταλλάς:

1. “Αυτή δεν είναι η μουσική του διαβόλου/σατανά;

 Μακράν ο,τι χειρότερο μπορείς να ακούσεις. Συνήθως από συγγενείς που δεν έχεις δει ούτε μία φορά στη ζωή σου, άτομα που έχουν υπερβολικά τυφλή πίστη στην εκκλησία (όχι στην θρησκεία) ή απλά κομπλεξικά άτομα με ευαίσθητα αυτάκια.

2. “ναι αλλά δείχνεις τόσο ευγενικός και έχεις κάνει και μπάνιο..”

 Μόνο από κομπλεξικούς γκαραντί. Πονάει εξίσου με το πρώτο και προκαλεί το ίδιο συναίσθημα να θες να τους σπρώξεις στη μέση wall of death από Cannibal Corpse.

3. “Γιατί οι τραγουδιστές είναι τόσο θυμωμένοι όλη την ώρα;”

 “Γιατί κυκλοφορείς με αυτή την φάτσα;”. Άμεση απάντηση με εξίσου άμεσα αποτελέσματα, το πιο πιθανό είναι να μην ξανασυναντήσετε αυτό το άτομο.

4. “Μπορείς να καταλάβεις τι λένε;”

 Γαμώ το κεφάλι μου υπάρχουν οι στίχοι για αυτό το πράγμα! Αλλά και οι στίχοι να μην υπήρχαν, δεν χρειάζεται να ξέρεις κάθε συλλαβή από κάθε τραγούδι ώστε να μην σου ξεφύγει κάποιο νόημα. Μια καλή αντίδραση θα ήταν να κάνεις τον σταυρό σου και να τους μπερδέψεις.

5. “Α κι εμένα μου αρέσει το heavy metal! Η αγαπημένη μου μπάντα είναι οι Senses Fail!”

 Κάνεις μεταβολή. Τρέχεις. (Άμα δεν ξέρεις την προαναφερθείσα μπάντα μην ψάξεις να την ακούσεις, θα χρειαστείς 3 ώρες σερίDio για να έρθεις στα ίσια σου.”

6. “Αλήθεια; Δεν μοιάζεις καθόλου για μεταλλάς.”

 Περιμένει να ακούσει να λες “ευχαριστώ, είναι πολύ τιμητικό να το λες αυτό για εμένα”.  Αντί αυτού, βάζεις ένα δείγμα από το πιο heavy συγκρότημα που ακούς (όσο πιο βάρβαρο τόσο το καλύτερο) για να τους δείξεις ότι η εμφάνιση είναι παραπλανητική κι ότι στο σπίτι σου προσεύχεσαι στον σατανά θυσιάζοντας αθώα κατσικάκια.

7. “Δεν είσαι πολύ μεγάλος για να ακούς heavy metal;”

 Δεν είσαι πολύ μικρός/η για να κρίνεις τι ακούω και τι όχι;

8. “Δεν σου δημιουργείται πονοκέφαλος όταν ακούς αυτή την μουσική;”

 Όχι, και απορώ πως αυτή η ειρηνική και αρμονική μελωδία θα μπορούσε ποτέ να δημιουργήσει πονοκέφαλο στον οποιοδήποτε. (Κάνεις facepalm).

9. “Αυτό σημαίνει ότι πιστεύεις στον Σατανά;”

 Αυτό το αφήνω επάνω σου. Μπορείς να απαντήσεις σοβαρά ότι “Όχι δεν πιστεύω στον Σατανά επειδή ακούω metal μουσική όπως εσύ δεν πιστεύεις στον Spiderman επειδή έχεις δει τις ταινίες”, βάζοντας τον άλλο στη θέση του, να απαντήσεις σοβαρά “Ναι, πιστεύω στον Σατανά.” Αν όντως πιστεύεις στον Σατανά, κάνοντας τους άλλους να νιώσουν άβολα ή να απαντήσεις με φουλ σαρκαστική διάθεση λέγοντας “Ναι πιστεύω στον Σατανά, εσύ;” με ύφος παιχνιδιάρικο για να τους βάλεις τρικλοποδιά σε όλες τους τις σκέψεις.

10. “Έχεις κατάθλιψη;”

 Ευτυχώς είναι κάτι που δεν έχω ακούσει ακόμα προσωπικά γιατί δεν ξέρω πόσο άσχημα θα αντιδρούσα, Πιθανόν ο σαρκασμός να είναι και σε αυτήν την περίπτωση το δυνατό μας όπλο.

11. “Το ξέρεις ότι δεν είναι αληθινή μουσική, σωστά;”

 Δεν βρίσκω κανέναν λόγο για να πεις τέτοιο πράγμα στον 21ο αιώνα, αλλά από την άλλη, για να βρίσκουν αυτοί τον λόγο και να το πουν προφανώς θα κάνω εγώ κάποιο λάθος, σωστά;

12. “Για αυτό φοράς μόνο μαύρα;”

 Γιατί να σε πειράξει το τι φοράω; Που πήγε η ελευθερία μου;

13. “Είναι αυτό που στις συναυλίες όλοι χτυπιούνται μεταξύ τους;”

 Απαντάς ναι για να αποφύγεις περαιτέρω ερωτήσεις, οι οποίες 101% είναι περισσότερο εκνευριστικές από αυτήν.

14. “Κι εγώ έχω περάσει από αυτή την φάση, άκουγα πολύ Linkin Park και Korn θυμάμαι.”

 Βρίσκεις το πλησιέστερο άτομο και του ζητάς να σε βοηθήσει ή γελάς δυνατά και όταν δεις ότι αυτοί δεν γελάνε απαντάς: “Α το εννοούσες”.

15. “Κι εγώ ξεκίνησα να ακούω metal τελευταία και μου αρέσει πολύ μια μπάντα. Metallica λέγεται, τους ξέρεις;”

 Όχι και σε ευχαριστώ που μου τους έμαθες για να πάω να τους μάθω κι εγώ... Επίσης, 99% όσων το λένε αυτό ξέρουν μόνο ένα ή δύο τραγούδια από την μπάντα που θα αναφέρουν, οπότε αντί να περάσεις σε ανάλυση του πόσο καλή ή όχι είναι η μπάντα αυτή απλά προσπάθησε διακριτικά να αλλάξεις το θέμα. Π.χ. “Είχα πάει μια φορά σε συναυλία τους στην Αγγλία, ωραίο το Λονδίνο τι λες;”

 Αν έχετε κι εσείς κάτι εξίσου ενοχλητικό, ή και περισσότερο ακόμη, αφήστε ένα σχόλιο γράφοντας την ιστορία σας!

Από το Rock Overdose,

Και τον Θανάση Πάσπα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου