6 Νοε 2014

OZZY:Ήμουν στον κόσμο μου όταν συνάντησα τον Randy Rhoads.Νόμιζα ότι ήταν ένα μικρό κορίτσι...



Ο Ozzy Osbourne μέσα στην εβδομάδα και όπως πολλοί μπορεί να γνωρίζετε ήδη, κέρδισε το βραβείο του «Κλασσικού Album Της Χρονιάς» στο Classic Rock Roll Of Honour στο Los Angeles, για το “Blizzard Of Ozz”. Επίσης, η γυναίκα του Sharon, ονομάστηκε VIP της χρονιάς.
Με αφορμή τη νίκη του αυτή, ο Ozzy έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό Classic Rock, όπου μεταξύ άλλων, μίλησε για τη δυνατή αγάπη μεταξύ του και της Sharon.
“Ένα βράδυ, ήταν γύρω στις 4 το πρωί όταν γύρισα και ήμουν χάλια από κάτι σκατά που είχα πάρει. (αναφερόμενος σε ναρκωτικές ουσίες) Ήθελα κάποιον να με «επαναφέρει στη ζωή» και φώναζα. Είπα στη Sharon «Sharon, Νομίζω πως πεθαίνω.» και εκείνη μου απάντησε
«Ε τότε αν πεθάνεις να πεθάνεις ήρεμα γιατί έχω και ένα meeting στις 9 το πρωί!».”
Παρ’ όλα αυτά ο τραγουδιστής δήλωσε πως δεν φοβούνται να βγάλουν τα άπλυτα τους στη φόρα και πως οι άνθρωποι ξέρουν ήδη για όλα τα καμώματα τους εξαιτίας του “The Osbourne Family TV show”,που δεν ήταν προϊόν μυθοπλασίας, αλλά ο τρόπος που πραγματικά ζούνε.
Ο Ozzy επίσης μίλησε και για τη στιγμή που αντίκρησε για πρώτη φορά τον Randy Rhoads, ο οποίος όπως λέει τον βοήθησε πάρα πολύ με τη σόλο καριέρα του μετά την αποχώρηση του από τους Sabbath το 1981.
“Ήμουν στον κόσμο μου όταν συνάντησα για πρώτη φορά αυτό το μικρό αγόρι, δεν το πίστευα – στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ένα μικρό κορίτσι. Την επόμενη νύχτα πήγαμε σε ένα στούντιο και έπαιξε για μένα. Απλά του είπα «Πρέπει να δουλέψω μαζί σου.». Νόμιζα ότι όλα είχαν τελειώσει, όταν αυτός μου έδωσε το χρόνο, την υπομονή και την πεποίθηση να συνεχίσω. Ήταν πολύ υπομονετικός, ένας πολύ αληθινός μουσικός και ένας πανέξυπνος, φανταστικός κιθαρίστας.»

Απο το RockOverdose,

Σοφία Ντούσκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου