6 Δεκ 2016

Phil Campbell (Motörhead) «Τι μου λείπει περισσότερο από τον Lemmy»



 Ο πρώην κιθαρίστας των Motörhead, Phil Campbell, «ανοίγεται» και μιλάει για το πώς είναι η καθημερινότητά του χωρίς τον bandmate και καλό του φίλο, Lemmy, σχεδόν έναν χρόνο μετά τον θάνατό του.


Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε στο Loudwire:

(Μου λείπουν) τα καθημερινά πράγματα. Να πηγαίνω στο δωμάτιό του στο ξενοδοχείο ή απλώς να του λέω «Lemmy, θα έρθεις στο club απόψε»;Βασικά, να κάνω παρέα μαζί του. Να του τηλεφωνώ όσο βρισκόμασταν σε τουρ και να τον ρωτάω τι κάνει. Απλώς έναν φίλο. Έχασα έναν σπουδαίο φίλο. Επίσης, το να παίζω κάθε βράδυ μαζί του πάνω στη σκηνή, να φωνάζουμε ο ένας στον άλλον επειδή παίζουμε πολύ δυνατά.

Είναι πολλά, πραγματικά. Ήμουν μαζί του 32 χρόνια. Πέρασα πολύ περισσότερο χρόνο μαζί του, απ’ ό,τι πέρασα με τη γυναίκα μου και την οικογένειά μου. Δημιουργήσαμε καλή μουσική και έχω πάρα πολλές αναμνήσεις. Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει και δεν θα το έχανα με τίποτα. Είναι εδώ μαζί μου κάθε μέρα”.

by straightonmusic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου