31 Δεκ 2014

ALICE COOPER: “Η ζωή μου είναι αφιερωμένη στο να ακολουθώ το Χριστό!”

Ο Alice Cooper λέει ότι αγαπά το Θεό αλλά δεν θέλει να γίνει ένας "celebrity" πιστός. Ο πατέρας του shock rock, η μουσική και η σκηνική παρατολμία του οποίου έχουν εξοργίσει γονείς ανα τον κόσμο για περισσότερο από 30 χρόνια, είπε πώς ο φόβος της κόλασης τον έστρεψε προς τον Θεό. Ο Alice Cooper, ο οποίος τραγούδησε για νεκροφιλία και ψιλοκομμένες παιδικές κούκλες κατά τις συναυλίες του, ανέφερε πως αν και συνεχίζει να ηχογραφεί και να περιοδεύει με ένα θεατρικό horror-style show, "Η ζωή μου είναι αφιερωμένη στο να ακολουθώ το Χριστό."
Αν και ο ίδιος έγινε χριστιανός στη δεκαετία του 1980, εκτός από σύντομες παρατηρήσεις σε ορισμένες συνεντεύξεις ο 66-χρονος τραγουδιστής ήταν πάντα επιφυλακτικός σχετικά με την πίστη του - μέχρι τώρα. Σε μια ειλικρινή συνέντευξη με ένα χριστιανικό μουσικό περιοδικό, μίλησε εκτενώς, για πρώτη φορά δημόσια, σχετικά με την αγάπη του για το Θεό και την απροθυμία του να γίνει μια "Χριστιανική διασημότητα."
Πρώτος στα charts με τον εφηβικό ύμνο "School’s Out", o Cooper - ο οποίος άλλαξε νόμιμα το όνομά του από το αρχικό Vince Furnier - έχει πιστωθεί με το άνοιγμα του δρόμου για καλλιτέχνες όπως ο Marilyn Manson. Αλλά εκείνος υποστηρίζει ότι το show του ποτέ δεν ήταν πολιτικό ή θρησκευτικό και πάντα είχε "μια αίσθηση του χιούμορ." Είπε στο Hard Music Magazine:”Μεγάλωσα σε ένα χριστιανικό σπίτι, εξακολουθούσα να πιστεύω στο Θεό, αν και δεν είχα αφοσιωθεί πλήρως.”
Αυτό άλλαξε όταν o αλκοολισμός απείλησε το γάμο του. Ο ίδιος και η σύζυγός του, Sheryl, πήγαν σε μια εκκλησία με έναν εξαιρετικά φανατικό πάστορα. Ο Cooper είπε ότι έγινε χριστιανός "αρχικά περισσότερο από το φόβο του Θεού, παρά την αγάπη στο Θεό … δεν ήθελα να πάω στην κόλαση." Συνέχισε λέγοντας ότι βλέπει την πίστη σαν κάτι συνεχόμενο. “Το να είσαι Χριστιανός είναι κάτι στο οποίο κάνεις πρόοδο. Μαθαίνεις. Μελετάς τη Βίβλο. Προσεύχεσαι”.
Απέφυγε τον τίτλο του "Christian Celebrity", γιατί "είναι πραγματικά εύκολο κάποιος να επικεντρωθεί στον Alice Cooper και όχι στον Χριστό. Είμαι ένα ροκ τραγουδιστής. Δεν είμαι τίποτε περισσότερο από αυτό. Δεν είμαι φιλόσοφος. Θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά χαμηλά στην κλίμακα των μορφωμένων Χριστιανών. Για αυτό μην ψάχνετε για απαντήσεις από μένα."
Παρ’ όλα αυτά μπόρεσε να μιλήσει σε άλλους στην μουσική σκηνή για την πίστη του. "Είχα ένα-δυο άτομα που ήταν φίλοι μου που έχω μιλήσει προσωπικά μαζί τους και μου είπαν ότι έγιναν αποδεκτές [του Χριστού]. Έχω μιλήσει σε ορισμένα μεγάλα ονόματα σχετικά με αυτό, ορισμένους πραγματικά τερατώδεις χαρακτήρες… και θα μένατε έκπληκτοι. Εκείνοι που θα έλεγε κανείς ότι είναι οι πλέον απομακρυσμένοι είναι αυτοί που θέλουν περισσότερο να ακούσουν."
Τα τραγούδια στην πιο πρόσφατη δισκογραφία του Cooper έχουν αφήσει ενδείξεις για αυτή την αλλαγή. Βλέπει την persona του στη σκηνή τώρα ως τον “προφήτης της καταδίκης," που λέει στον κόσμο: ‘Προσοχή! Ο σατανάς δεν είναι ένας μύθος. Μην κάθεστε και προσποιείστε ότι ο Σατανάς είναι απλώς ένα αστείο.’ “Θεωρώ ότι η δουλειά μου είναι να προειδοποιώ για τον Σατανά."
Δεν παίζει πλέον ορισμένα κομμάτια από το παλαιότερο ρεπερτόριό του. Κάθε τραγούδι που προωθεί επιπόλαιο sex και αλκοόλ "το τρώει το τσεκούρι," όπως χαρακτηριστικά είπε. "Είμαι πολύ προσεκτικός με τους στίχους. Προσπάθησα να γράψω τραγούδια που ήταν εξίσου καλά, απλά με ένα καλύτερο μήνυμα." Ο Cooper τέλος απάντησε στους επικριτές του: "Ήμουν ένα πράγμα τότε, τώρα είμαι κάτι νέο. Είμαι ένα νέο πλάσμα τώρα. Μην κρίνετε τον Alice από το τι ήταν στο παρελθόν. Να ευχαριστείτε το Θεό για αυτό που είμαι τώρα."

Απο το Rock Overdose

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου